20 April 2007

Nog RSA Fotos / More RSA photos

Kyk die mooi koek wat Tannie Ria gemaak het
Just look at the beautiful cake Auntie Ria made

Al Mamma se niggies by mekaar
All Mommy's cousins together Tannie Lizl se 21ste verjaardag
Aungtie Lizl's B'day

Kyk net hoe mooi
Just look at how beautiful

Ek en Tannie Ria speel op die spring kasteel
Auntie Ria and I on the jumping kastleCelien, die prinsessie van die dag
Celien, prinsess of the day
In Oupa se tuin
In Grandad's garden
Ek en Celien kyk na die eendjies by Tannie Ria se werk
Celien and I looked at the ducks at Auntie Ria's work
Celien se verjaardag partytjie, ons het so lekker gespeel!!!
Celien's B'day party
Lekker koekies!!
Yum Buiscuts!!

Ek en Ouma speel "sak aartappels"
I had fun playing with Nanna Ons voer die vissies
I helped Grandad Japie feed the fish.
Ouma stoot my in my karretjie
Nanna pushed me in my car
By die Randse Paas skou
At the Rand show

Xander en Luke se doop
Xander and Luke's Christening
Die doop koeke
The Christening cakes


Oupa Japie loop saam met my by die doop
Grandad Japie and I walked around at the Christening tea


Ek het in die wasbak gebad toe ons sonder water was...
I had a bath in the basin, no water...

Ek het myself moeg gespeel!!
What a busy day!!
Ek help Ouma werk
I helped Nanna with her work
Ek speel wegkruipertjie onder die tafel
I played hide and seek under the table
Oom Juan-hulle. Ons is almal oppad Kaap toe
Uncle Juan,Auntie Philna and Rynhardt. We are on our way toe Capetown






No comments: